15.05.2023р.
Тема: Зустрічі мистецтв у кіно
Опрацювати матеріал підручника ст. 219-221. Виконайте завдання на ст. 221 Виконай контурний ескіз розкадрування на основі придуманого вами продовження подій або за поданим зразком.
08.05.2023р.
Тема: Циркові образи в мистецтві
Опрацювати матеріал підручника ст. 213-214. Виконайте завдання на ст. 214 Виконай ескіз афіші цирку за зразком або власним задумом, намагаючись передати святковий настрій циркової вистави.
01.05.2023р.
Тема: Зустрічі мистецтв у театрі
Опрацювати матеріал підручника ст. 206-208. Виконайте завдання на ст. 207 Створи ескіз театрального костюма для героя/героїні улюбленої казки.
24.04.2023р.
Тема: Театральні зустрічі
Опрацювати матеріал підручника ст. 198-201. Виконайте завдання на ст. 201. Створи за зразком або власним задумом ескіз театральної декорації до уявної вистави «Пригоди в чарівному лісі».
17.04.2023р.
Тема: Мелодійні лінії в графіці.
Опрацювати матеріал підручника ст. 193-194. Виконайте завдання на ст. 194.Заверш у кольорі створене тобою на попередньому уроці контурне зображення портрета улюбленого літературного персонажа. Спробуй виділити обличчя за допомогою контрастного поєднання кольорів переднього та дальнього планів. Зверни увагу на засоби виразності лінії у портреті.
10.04.2023р.
Тема: Зв'язок графіки з літературою
Опрацювати матеріал підручника ст. 186-188. Виконайте завдання на ст. 188. Створи контурне зображення портрета улюбленого літературного персонажа. Виконуючи лінійну побудову обличчя, застосуй подані вище правила.
03.04.2023р.
Тема: Професійне мистецтво.
Опрацювати матеріал підручника ст. 179-181. Виконайте завдання на ст. 181. Спробуйте передати свої враження та настрій у творчій фантазійній роботі «Малюємо музику».
20.03.2023р.
Тема: Народні весняні мотиви
Опрацювати матеріал підручника ст. 171-173. Виконайте завдання на ст. 173. Створи за власною уявою пейзажну роботу «Весняні мотиви», використовуючи метод загородження й комбінування акварельних технік «по-вологому» та «по-сухому».
13.03.2023р.
Тема: Весну зустрічаємо
Опрацювати матеріал підручника ст. 167-168. Виконайте завдання на ст. 168. Створіть композицію «Нарцис — квітка сонячної весни».
06.03.2023р.
Тема: Народні мотиви в скульптурі
Опрацювати матеріал підручника ст. 160-162. Виконайте завдання на ст. 162.Створи об’ємну двофігурну композицію «Гопак» за зразком або за власним задумом.
27.02.2023р.
Тема: Зв'язок народного та професійного мистецтва
Опрацювати матеріал підручника ст. 153-155. Виконайте завдання на ст. 155. Створи декоративний натюрморт «Маковейчик — магічний букет-оберіг» за зразком або за власним задумом, зобразивши квіти чи елементи, які більше тобі до вподоби. Дотримуйся вказаної послідовності роботи.
20.02.2023р.
Тема: Танець у мистецтві.
Опрацювати матеріал підручника ст. 146-148. Виконайте завдання на ст. 148. Створіть ритмічну композицію «Хоровод» у техніці витинанки за зразком або за власним задумом. Дотримуйся вказаної послідовності роботи.
13.02.2023р.
Тема: Народні герої в мистецтві
Опрацювати матеріал підручника ст. 140-142. Виконайте завдання на ст. 142. створизображення козака Мамая за зразком або за власним задумом. Доповни композицію характерними для народ-ної картини деталями, що увиразнюють цей легендарний образ.
06.02.2023р.
Тема: Народні майстри та майстрині
Опрацювати матеріал підручника ст. 133-135. Виконайте завдання на ст. 135. Виконай ескіз розпису тареля у стилі робіт народної художниці М. Примаченко. Скористайся поданими нижче етапами створення основного образу, що перебуватиме у композиційному центрі тареля. Візьми до уваги, що значно цікавіше буде не копіювати роботу майстрині, а придумати власний образ замотивами її творів.
30.01.2023р.
Тема: Дитячий фольклор та іграшки
Опрацювати матеріал підручника ст. 127-128. Виконайте завдання на ст. 128 Створіть об’ємну пластичну фігурку диво-тварини — баранця або коника (за вибором). Дотримуйся вказаної на зразку послідовності роботи.
23.01.2023р.
Тема: Народні обряди та символи
Опрацювати матеріал підручника ст. 121-123. Виконайте завдання на ст. 123 створіть ескіз вишивки для своїх рукавичок, пам’ятаючи про виражальні можливості ужиткового мистецтва: стилізацію, контраст, ритмічну повторюваність деко ративних елементів.
16.01.2023р.
Тема: Народні мотиви й обереги
Опрацювати матеріал підручника ст. 114-116. Виконайте завдання на ст. 116. Спробуйте виготовити власний оберіг — ляльку-мотанку, використовуючи звичайні серветки і нитки. Дотримуйся вказаної на зразку послідовності роботи.
09.01.23р.
Тема: Секрети майстрів та майстринь
Опрацювати матеріал підручника ст. 108-109. Виконайте завдання №2 на ст. 109.
19.12.2022р.
Тема: Художні образи в дитячому кінофільмі
Опрацювати матеріал підручника ст. 103-105. Виконайте завдання на ст. 105. Зобрази улюбленого кіногероя в русі, застосовуючи відомі тобі правила особливостей відтворення об’єктів у русі.
12.12.2022р.
Тема: Неймовірні образи у мультиплікації
Опрацювати матеріал підручника ст. 96-98. Виконайте завдання на ст. 98. Виліпіть одного з персонажів відомого мультфільму «Смурфики» (за власним вибором).
05.12.2022р.
Тема: Характер театральних образів
Опрацювати матеріал підручника ст. 91-92. Виконайте завдання на ст. 92.Виконай ескіз театральної маски в стилі Венеційського карнавалу Розпочинаючи роботу, візьми до уваги правильне композиційне розміщення маски у форматі аркуша паперу.
28.11.2022р.
Тема: Життя вирує. Динамічні образи в мистецтві
Опрацювати матеріал підручника ст. 83-85. Виконайте завдання на ст. 85. Намалюйте коня в русі за власним задумом, дотримуючись вказаної послідовності роботи.
21.11.2022р.
Тема: Гармонія і композиція у творах мистецтва
Опрацювати матеріал підручника ст. 78-80. Виконайте завдання на ст. 80. Намалюйте «Вітамінний натюрморт» із обраних тобою фруктів чи овочів, дотримуючись вказаної послідовності роботи.
14.11.2022р.
Тема: Ритми життя. Ритмічні перетворення у мистецтві
Опрацювати матеріал підручника ст. 71-73. Виконайте завдання на ст. 72.
07.11.2022р.
Тема: Мистецтво для дітей
Опрацювати матеріал підручника ст. 64-66. Виконайте завдання на ст. 65. Розглянь кадри з мультфільму «Пригоди Цибуліно» (реж. Б. Дьожкін, 1961). Виконай ілюстрацію до цієї казки за власним задумом або скористайся поданим зразком (с. 66). Поєднай у своїй композиції доброгота злого персонажів, відобразивши їхню боротьбу та протистояння.
31.10.2022р.
Тема: Мистецтво і сучасність
Опрацювати матеріал підручника ст. 57-60. Виконайте завдання на ст. 60.Створіть зі світлин, які ви принесли на урок, колективну колажну композицію «Моя мистецька Україна».
17.10.2022р.
Тема: Мистецький ансамбль
Опрацювати матеріал підручника ст. 48-53. Виконайте завдання на ст. 52. Спробуйте передати ілюзію глибини простору в аплікаційній роботі«Погляд на місто з вікна автомобіля», використавши метод загородження. Дотримуйся вказаної на зразку послідовності роботи.
12.10.2022р.
Тема: Мистецтво форм
Опрацювати матеріал підручника ст. 42-44. Виконайте завдання на ст. 44. Уяви себе скульптором/скульпторкою. Створи об’ємну композицію «Овочі та фрукти» із пластиліну.
05.10.2022р.
Тема: Осінні образи в живописі
Опрацювати матеріал підручника ст. 35-38. Виконайте завдання на ст. 38 Виконай пейзажну роботу «Барви осені» за зразком або за власним задумом, дотримуючись вказаної послідовності.
28.09.2022р.
Тема: Прекрасне у простому
Опрацювати матеріал підручника ст. 28-31. Виконайте завдання на ст. 31 Створи об’ємний малюнок власної руки, дотримуючись вказаної на зразку послідовності. Надай своїй роботі індивідуальності, розфарбувавши проміжки між лініями кольорами, що відповідають твоєму настрою.
21.09.2022р.
Тема: Із витоків народного мистецтва
Опрацювати матеріал підручника ст. 22-24. Виконайте завдання на ст. 24 Створи із кольорового паперу аплікаційну роботу «Килим» із геометричним орнаментом.
14.09.2022р.
Тема: Розмаїта палітра образотворчого мистецтва
Опрацювати матеріал підручника ст. 16-18. Виконайте завдання на ст. 18 Виконай асоціативну творчу роботу «Листяні фантазії»
07.09.2022р.
Тема: Образотворче мистецтво у колі мистецтв. Зв’язок образотворчого мистецтва з іншими видами мистецтв.
Опрацювати матеріал підручника ст. 8-11. Виконайте завдання на ст. 11 Створи композицію «Літній настрій» за зразком або за власним задумом, використовуючи акварельні чи гуашеві фарби, маркер та пластикову лінійку.
Немає коментарів:
Дописати коментар